בחירות 2013
לפי המבקר הבחירות התנהלו בסדר
סיעת אופק
=========
אופק זכתה ב-4 מנדטים והיא זכאית למימון מאוצר המדינה.
על פי הדוח הכספי של הסיעה, הכנסותיה בתקופת הבחירות הסתכמו ב-168,511 ש"ח, מהן 162,520 ש"ח מאוצר המדינה ו-5,990 ש"ח מתרומות והוצאותיה הסתכמו ב-203,815 ש"ח. הסיעה סיימה את תקופת הבחירות בגירעון בסכום של 35,304 ש"ח.
לאחר הביקורת, הסתכמו הכנסותיה של הסיעה בתקופת הבחירות ב-168,511 ש"ח, מהן 162,520 ש"ח מאוצר המדינה ו-5,990 ש"ח מתרומות והוצאותיה הסתכמו ב-191,543 ש"ח. לפיכך, על פי הביקורת, סיימה הסיעה את תקופת הבחירות בגירעון בסכום של 23,032 ש"ח.
על פי סעיף 15 לחוק, תקרת ההוצאות לסיעה הייתה 325,040 ש"ח, הוצאות הבחירות של הסיעה לאחר הביקורת היו בגבולות האמורים בחוק.
הכנסות הסיעה היו בגבולות האמורים בסעיף 16 לחוק.
גירעון הסיעה לאחר הביקורת הסתכם ב-23,032 ש"ח. הסיעה הסבירה להנחת דעתי כיצד בכוונתה לכסות את הגירעון.
הסיעה ניהלה את מערכת חשבונותיה לפי הנחיות מבקר המדינה.
לפיכך ניתן דוח חיובי לגבי תוצאות ביקורת החשבונות של הסיעה.
יחד בתנופה
הסיעה זכתה בבחירות ב-2 מנדטים והיא זכאית למימון מאוצר המדינה.
על פי הדוח הכספי של הסיעה, הכנסותיה בתקופת הבחירות הסתכמו ב-81,260 ש"ח, כולן מאוצר המדינה והוצאותיה הסתכמו ב-63,338 ש"ח. הסיעה סיימה את תקופת הבחירות בעודף בסכום של 17,922 ש"ח.
על פי סעיף 15 לחוק, תקרת ההוצאות לסיעה הייתה 182,835 ש"ח, הוצאות הבחירות של הסיעה לאחר הביקורת היו בגבולות האמורים בחוק.
הכנסות הסיעה היו בגבולות האמורים בסעיף 16 לחוק.
הסיעה ניהלה את מערכת חשבונותיה לפי הנחיות מבקר המדינה.
לפיכך ניתן דוח חיובי לגבי תוצאות ביקורת החשבונות של הסיעה.
הוצאות הבחירות של הסיעה היו נמוכות מהסכום שקיבלה מאוצר המדינה ועל כן עליה להחזיר לאוצר המדינה את ההפרש.
מחר חדש בראשות צפריר פדלון
====================
הסיעה לא זכתה בבחירות במנדט אך זכאית למימון מאוצר המדינה.
על פי הדוח הכספי של הסיעה, הכנסותיה בתקופת הבחירות הסתכמו ב-66,578 ש"ח, מהן 24,378 ש"ח מאוצר המדינה ו-42,200 ש"ח מתרומות והוצאותיה הסתכמו ב-45,501 ש"ח. הסיעה סיימה את תקופת הבחירות בעודף בסכום של 21,077 ש"ח.
על פי סעיף 15 לחוק, תקרת ההוצאות לסיעה הייתה 182,835 ש"ח, הוצאות הבחירות של הסיעה לאחר הביקורת היו בגבולות האמורים בחוק.
הכנסות הסיעה היו בגבולות האמורים בסעיף 16 לחוק.
הסיעה ניהלה את חשבונותיה שלא בהתאמה מלאה להנחיות מבקר המדינה. הדבר התבטא בעיקר בכך שהסיעה לא שמרה העתקים מפרסומים שערכה, שילמה הוצאות במזומן מעל למותר, לא ערכה התקשרויות בכתב עם ספקים ונותני שירותים ולא ניהלה את חשבון הבנק כנדרש.
לפיכך ניתן דוח לא חיובי לגבי תוצאות ביקורת החשבונות של הסיעה.
בהתחשב באופי החריגה ובהיקפה ולאחר ששקלתי, בין היתר, את ההסברים שקיבלתי מהסיעה, אני ממליץ, בתוקף סמכותי לפי סעיף 23 (ד) לחוק, להשית על הסיעה שלילה של השלמת מימון הוצאות הבחירות בשיעור של 5%, שערכו 1,219 ש"ח.
סיעת אופק
=========
אופק זכתה ב-4 מנדטים והיא זכאית למימון מאוצר המדינה.
על פי הדוח הכספי של הסיעה, הכנסותיה בתקופת הבחירות הסתכמו ב-168,511 ש"ח, מהן 162,520 ש"ח מאוצר המדינה ו-5,990 ש"ח מתרומות והוצאותיה הסתכמו ב-203,815 ש"ח. הסיעה סיימה את תקופת הבחירות בגירעון בסכום של 35,304 ש"ח.
לאחר הביקורת, הסתכמו הכנסותיה של הסיעה בתקופת הבחירות ב-168,511 ש"ח, מהן 162,520 ש"ח מאוצר המדינה ו-5,990 ש"ח מתרומות והוצאותיה הסתכמו ב-191,543 ש"ח. לפיכך, על פי הביקורת, סיימה הסיעה את תקופת הבחירות בגירעון בסכום של 23,032 ש"ח.
על פי סעיף 15 לחוק, תקרת ההוצאות לסיעה הייתה 325,040 ש"ח, הוצאות הבחירות של הסיעה לאחר הביקורת היו בגבולות האמורים בחוק.
הכנסות הסיעה היו בגבולות האמורים בסעיף 16 לחוק.
גירעון הסיעה לאחר הביקורת הסתכם ב-23,032 ש"ח. הסיעה הסבירה להנחת דעתי כיצד בכוונתה לכסות את הגירעון.
הסיעה ניהלה את מערכת חשבונותיה לפי הנחיות מבקר המדינה.
לפיכך ניתן דוח חיובי לגבי תוצאות ביקורת החשבונות של הסיעה.
יחד בתנופה
הסיעה זכתה בבחירות ב-2 מנדטים והיא זכאית למימון מאוצר המדינה.
על פי הדוח הכספי של הסיעה, הכנסותיה בתקופת הבחירות הסתכמו ב-81,260 ש"ח, כולן מאוצר המדינה והוצאותיה הסתכמו ב-63,338 ש"ח. הסיעה סיימה את תקופת הבחירות בעודף בסכום של 17,922 ש"ח.
על פי סעיף 15 לחוק, תקרת ההוצאות לסיעה הייתה 182,835 ש"ח, הוצאות הבחירות של הסיעה לאחר הביקורת היו בגבולות האמורים בחוק.
הכנסות הסיעה היו בגבולות האמורים בסעיף 16 לחוק.
הסיעה ניהלה את מערכת חשבונותיה לפי הנחיות מבקר המדינה.
לפיכך ניתן דוח חיובי לגבי תוצאות ביקורת החשבונות של הסיעה.
הוצאות הבחירות של הסיעה היו נמוכות מהסכום שקיבלה מאוצר המדינה ועל כן עליה להחזיר לאוצר המדינה את ההפרש.
מחר חדש בראשות צפריר פדלון
====================
הסיעה לא זכתה בבחירות במנדט אך זכאית למימון מאוצר המדינה.
על פי הדוח הכספי של הסיעה, הכנסותיה בתקופת הבחירות הסתכמו ב-66,578 ש"ח, מהן 24,378 ש"ח מאוצר המדינה ו-42,200 ש"ח מתרומות והוצאותיה הסתכמו ב-45,501 ש"ח. הסיעה סיימה את תקופת הבחירות בעודף בסכום של 21,077 ש"ח.
על פי סעיף 15 לחוק, תקרת ההוצאות לסיעה הייתה 182,835 ש"ח, הוצאות הבחירות של הסיעה לאחר הביקורת היו בגבולות האמורים בחוק.
הכנסות הסיעה היו בגבולות האמורים בסעיף 16 לחוק.
הסיעה ניהלה את חשבונותיה שלא בהתאמה מלאה להנחיות מבקר המדינה. הדבר התבטא בעיקר בכך שהסיעה לא שמרה העתקים מפרסומים שערכה, שילמה הוצאות במזומן מעל למותר, לא ערכה התקשרויות בכתב עם ספקים ונותני שירותים ולא ניהלה את חשבון הבנק כנדרש.
לפיכך ניתן דוח לא חיובי לגבי תוצאות ביקורת החשבונות של הסיעה.
בהתחשב באופי החריגה ובהיקפה ולאחר ששקלתי, בין היתר, את ההסברים שקיבלתי מהסיעה, אני ממליץ, בתוקף סמכותי לפי סעיף 23 (ד) לחוק, להשית על הסיעה שלילה של השלמת מימון הוצאות הבחירות בשיעור של 5%, שערכו 1,219 ש"ח.
קדימה צורן בראשות גולברי יצחק
=====================
הסיעה זכתה בבחירות ב-2 מנדטים והיא זכאית למימון מאוצר המדינה.
על פי הדוח הכספי של הסיעה, הכנסותיה בתקופת הבחירות הסתכמו ב-180,636 ש"ח, מהן 81,260 ש"ח מאוצר המדינה ו-98,700 ש"ח מתרומות והוצאותיה הסתכמו ב-203,135 ש"ח. הסיעה סיימה את תקופת הבחירות בגירעון בסכום של 22,499 ש"ח.
על פי סעיף 15 לחוק, תקרת ההוצאות לסיעה הייתה 325,040 ש"ח, הוצאות הבחירות של הסיעה לאחר הביקורת היו בגבולות האמורים בחוק.
הכנסות הסיעה היו בגבולות האמורים בסעיף 16 לחוק.
גירעון הסיעה לאחר הביקורת הסתכם ב-22,499 ש"ח. הסיעה הסבירה להנחת דעתי כיצד בכוונתה לכסות את הגירעון.
הסיעה ניהלה את מערכת חשבונותיה לפי הנחיות מבקר המדינה.
לפיכך ניתן דוח חיובי לגבי תוצאות ביקורת החשבונות של הסיעה.
=====================
הסיעה זכתה בבחירות ב-2 מנדטים והיא זכאית למימון מאוצר המדינה.
על פי הדוח הכספי של הסיעה, הכנסותיה בתקופת הבחירות הסתכמו ב-180,636 ש"ח, מהן 81,260 ש"ח מאוצר המדינה ו-98,700 ש"ח מתרומות והוצאותיה הסתכמו ב-203,135 ש"ח. הסיעה סיימה את תקופת הבחירות בגירעון בסכום של 22,499 ש"ח.
על פי סעיף 15 לחוק, תקרת ההוצאות לסיעה הייתה 325,040 ש"ח, הוצאות הבחירות של הסיעה לאחר הביקורת היו בגבולות האמורים בחוק.
הכנסות הסיעה היו בגבולות האמורים בסעיף 16 לחוק.
גירעון הסיעה לאחר הביקורת הסתכם ב-22,499 ש"ח. הסיעה הסבירה להנחת דעתי כיצד בכוונתה לכסות את הגירעון.
הסיעה ניהלה את מערכת חשבונותיה לפי הנחיות מבקר המדינה.
לפיכך ניתן דוח חיובי לגבי תוצאות ביקורת החשבונות של הסיעה.
תפנית לקדימה צורן
=============
הסיעה זכתה בבחירות ב-2 מנדטים והיא זכאית למימון מאוצר המדינה.
על פי הדוח הכספי של הסיעה, הכנסותיה בתקופת הבחירות הסתכמו ב-150,760 ש"ח, מהן 81,260 ש"ח מאוצר המדינה ו-53,500 ש"ח מתרומות והוצאותיה הסתכמו ב-158,739 ש"ח. הסיעה סיימה את תקופת הבחירות בגירעון בסכום של 7,979 ש"ח.
על פי סעיף 15 לחוק, תקרת ההוצאות לסיעה הייתה 182,835 ש"ח, הוצאות הבחירות של הסיעה לאחר הביקורת היו בגבולות האמורים בחוק.
הכנסות הסיעה היו בגבולות האמורים בסעיף 16 לחוק.
הסיעה ניהלה את מערכת חשבונותיה לפי הנחיות מבקר המדינה.
לפיכך ניתן דוח חיובי לגבי תוצאות ביקורת החשבונות של הסיעה.
=============
הסיעה זכתה בבחירות ב-2 מנדטים והיא זכאית למימון מאוצר המדינה.
על פי הדוח הכספי של הסיעה, הכנסותיה בתקופת הבחירות הסתכמו ב-150,760 ש"ח, מהן 81,260 ש"ח מאוצר המדינה ו-53,500 ש"ח מתרומות והוצאותיה הסתכמו ב-158,739 ש"ח. הסיעה סיימה את תקופת הבחירות בגירעון בסכום של 7,979 ש"ח.
על פי סעיף 15 לחוק, תקרת ההוצאות לסיעה הייתה 182,835 ש"ח, הוצאות הבחירות של הסיעה לאחר הביקורת היו בגבולות האמורים בחוק.
הכנסות הסיעה היו בגבולות האמורים בסעיף 16 לחוק.
הסיעה ניהלה את מערכת חשבונותיה לפי הנחיות מבקר המדינה.
לפיכך ניתן דוח חיובי לגבי תוצאות ביקורת החשבונות של הסיעה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה